Wednesday 18 January 2012

Salam Perkenalan


Hari ni buat pertama kalinya saya menulis di blog ni.... Menggeletar gak tangan ni hahhha... Dalam fikiran saya terfikir untuk apa saya buat blog ni? hurrrmmmm setelah lama di fikirkan saya rasa saya buat blog ni untuk saya tulis setiap kisah pahit manis perjalanan hidup saya...

Zaman 2012 ni bukan mudah kita nak cari pendengar setia... So saya rasa pada blog ni je la kot saya nk ceritakan semua apa yang saya rasa nak tulis dan nak share ngan semua... hihihihih Harap-harap la saya juga dapat berkongsi apa je yang saya rasa terbaik nak di kongsikan... Kalau ada yang terlebih sudah tu saya minta maaf la... Yang baik datang nya Dari Allah S.W.T yang buruk itu datang dari kesilapan saya sendiri...

So sudi-sudilah baca blog saya ni k.....


Salam sayang dari Miss Lensa.

rose
                                                                                                            

No comments:

Post a Comment